Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
- Покупець має право на Обмін/Повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі.
- Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, коробка з конструктором не розкрита і не зазнала деформації (помітні вм'ятини, подряпини, сколи і так далі);
- На пошті обов’язково перевіряйте товар. У момент отримання посилки - перевіряйте товар на його цілісність і наявність дефектів. При виявленні механічних пошкоджень (тріщин, сколів, вм’ятин і т. д.), або неналежного вигляду товару, покупець має зафіксувати претензію у відділені Нової Пошти, або зателефонувати в інтернет-магазин «KubiKids» і повідомити про це оператору, який Вас проконсультує з приводу даної ситуації.
- Забираючи товар з відділення Нової Пошти Ви автоматично погоджуєтеся з тим що товар відповідає опису, характеристикам і не має пошкоджень зазначених в п.2. Після отримання товару претензії щодо пошкоджень і неналежного вигляду товару - не приймаються! Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення користування або зберігання Товару, або дій третіх осіб .
- Обмін/Повернення товару здійснюється через відділення кур'єрської служби «Нова пошта» або так само за фізичною адресою - 82107, Львівська обл, м.Дрогобич, вул. Пилипа Орлика 14/1
- Повернення/Обмін товару належної якості здійснюється за рахунок Покупця
- Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 3(трьох) календарних днів з моменту отримання такого товару Продавцем
- Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
- Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо він використовувався і якщо втрачено його товарний вигляд, споживчі властивості, комплектація , пошкоджені: упаковка, пломби, ярлики або заводське пакування або з дня придбання пройшло більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- Якщо ви вирішили повернути/обміняти товар, будь ласка, зв'яжіться з нами по одному з вказаних номерів на сайті або замовте зворотний дзвінок. З вами зв'яжеться наш фахівець для уточнення подробиць і подальшої обробки процедури повернення товару.